A Razer pénzügyi technológiai vállalat a Visa-val együttműködve kedden jelentette be a Razer Card bevezetését Szingapúrban.
A Razer Card egy előre fizetett kártya, amely minden tranzakció során egész éves cashback funkciókat kínál. A felhasználók regisztrálhatnak és előfizetés nélkül használhatják a virtuális kártyát azzal a lehetőséggel, hogy frissítsék fizikai kártyára, beleértve a Premium kártyát is, amely a vállalat szerint "a világ első kártyája, amely világít fizetéskor".
Minden kártya használó fizethet ott, ahol a Visa elfogadott, és a fizikai kártyák érintés nélküli fizetési technológiát is tartalmaznak.

"A kezdetektől fogva nagyon izgatottak vagyunk a Visa-val való együttműködésünk iránt, hogy globálisan átalakítsuk a digitális fizetési élményt. Az elmúlt évben, a kezdeti bejelentésünk óta, sok idő és erőfeszítés fordult a termék fejlesztésére és tökéletesítésére, ami valóban jelentősen hozzáadott értéket jelent a felhasználók életstílusához ”- mondta Lee Li Meng, vezérigazgató a Razer Fintech.
A kártyát 1337 kiválasztott felhasználó számára elérhetővé teszik egy exkluzív bétatesztelő programon keresztül, amely tartalmaz egy gamifikált jutalmazási rendszert, ahol a tesztelők elvégzik a feladatokat, szintet lépnek és keresnek Razer felszerelést.
A Razer "a világ első globális ifjúsági bankjának" megalapítását keresi, amint azt a szingapúri MAS (Monetary Authority of Singapore) digitális teljes banki licencre vonatkozó kérelme felvázolta.
Pénzügyileg most stresszel jár?: Mit kell tudni az opciókról, az adósság-tárgyalástól a csődig
Nem ez az első eset, hogy a Razer ötletes termékekkel próbálja elérni a játékosokat. Amint arról a The Verge beszámolt, a cég korábban rágógumikat és koffeintartalmú vizet készített ... játékhoz.
"Ezzel a Razer Carddal közösen fejlesztettünk ki egy egyedülálló előre fizetett megoldást, amely tovább erősíti pozíciónkat, mint a régió legnagyobb offline-online digitális fizetési hálózatát. Ez az együttműködés számos lehetőséget kínál számunkra, hogy elérjük és megfeleljünk az igényeknek a fogyasztók, különösen az ifjúsági és az évezredes emberek körében "- tette hozzá Meng. USA Today